Delen     Populaire blogs     Volgende blog »
Blog maken     Inloggen
_
_
Cookies op 50plusser.nl

50plusser maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. 50plusser gebruikt functionele en analytische cookies om u een optimale bezoekerservaring te bieden. Bovendien plaatsen derde partijen tracking cookies om u gepersonaliseerde advertenties te tonen en om buiten de website van 50plusser relevante aanbiedingen van 50plusser te doen. Ook worden er tracking cookies geplaatst door social media-netwerken.
Door op Akkoord te klikken gaat u hiermee akkoord.

Akkoord


Klik hier voor meer informatie.
Engel
Mijn transitie bij de VUmc
_
Home__Weblog__Prikbord__Foto's__Links__Gastenboek__Zoeken__Tip__Login
_

Welkom op mijn Weblog


Er komt een ogenblik in het leven, dat de pijn, om altijd een knop te blijven, groter is, dan de angst een bloem te worden. Een gelukkige oma



Mijn Profiel

Engel57
Ik ben nu offline

• Mijn profiel
• Privé bericht sturen
• Als vriend toevoegen

Toevoegen als weblog vriend






Zoeken in Google
_



Categorieën Overzicht




Laatste Weblog artikelen

Mijn bezoeken aan de VUmc
17 september 2019 15:46

02 januari 2013: Mijn aanmeldi...
21 januari 2017 16:43

Oktober 2016
23 oktober 2016 12:18

September 2016
02 oktober 2016 15:47

September 2016
04 september 2016 11:05




Fotoboeken


Moet of Moed (8)
_
Intervieuw in Glamour juli 2013 (4)
_

Intervieuw in Kek Mamma (4)
_
Geboren in het verkeerde lichaam (5)
_






Weblog Vrienden


Nog geen weblog vrienden toegevoegd.



Gastenboek berichten

Engel
05 juni 2014 11:31
_
Terug van een heerlijke vakantie in Griekenland Toegevoegd op 05 jun 2014 om 11:30 _ _ Gisteren zijn we terug gekomen van een heerlijke vakantie uit Griekenland. ( iets teveel calorieën mee terug genomen) Dus vanaf nu ga ik weer schrijven in mijn blog. _




Watskeburt Op 50plusser.nl

Door Catharina9 om 08:37
_
Catharina9 Online

Door fraagis om 08:36
_
Fraagis Online

Door redone om 08:31
_
Redone Online

Door mellina om 08:31
_
Mellina Online

Door Briesje om 08:25
_
Briesje Online

Door Briesje om 08:23
_
Nieuwe Forum reactie geplaatst

Door greet88c42 om 08:22
_
Greet88c42 Online

Door IneAM om 08:20
_
Nieuwe Forum reactie geplaatst





_

Andere artikelen



26 februari 2015:37 weken HRT-RLE



Mijn eerste mammografie, declaratie perikelen en grappige situaties waar we om kunnen lachen samen.



vrijdag 20 februari 2015:
Tussen de middag op naar mijn vierde geniale ontharing in het lasercentrum Biltstraat in Utrecht. Was wel leuk in de wachtkamer zat een andere transvrouw, heel zenuwachtig eenaanmeldingformulier in te vullen. Ik probeerde een praatje te maken zo van, ook via de VUmc hier naar toe verwezen? Slecht alleen een ja kwam er uit. Ik zie nog het valt hier best mee hoor zo koelen met koude lucht hetgeen heel goed werkt. Toen kwam er nog iemand zitten en was het gesprek afgelopen. We werden tegelijkertijd geroepen en ik zei nog sterkte hoor. We kwamen ook precies op hetzelfde moment uit de behandelkamers en toen zijn we samen naar de bushalte gelopen. Eenmaal buiten werd ze wel spraakzamer, snap ik ook wel. Ze op weg naar Vechten en ik naar het Diakziekenhuis.

Het was een soort inloop spreekuur voor o.a. een mammografie. Mijn eerste ik was als een kind zo blij een fantastische ervaring tenminste voor mij althans. Het duurde even voordat de verpleegster snapte waarom ik pas op mijn 57ste jaar voor het eerst kwam en waarom ik niet eerder was opgeroepen. Ze was heel hartelijk en maakte ze een praatje om mij te ontspannen maar dat was niet echt nodig want ik vond het allemaal veel te mooi deze belevenis.

Smiddag thuis gekomen een mailtje van het Zilveren Kruis dat er een vergoeding klaar stond ik meteen gekeken maar het was en is nog steeds fout. Dus na een paar uur broeden, toch maar weer een klaagmail gestuurd, deze maal iets krachtiger. En een officiele klacht via internetsite.

Van: Engel en Ineke
Verzonden: vrijdag 20 februari 2015 19:56
Aan: basisverzekering@zilverenkruis.nl
Onderwerp: declaraties gezichtsontharing gaan nog steeds fout ondanks handmatige behandeling zal de verder details besparen maar het is een opsomming van wat er niet goed is, hoe het zou moeten en als ze het niet snappen kunnen ze mij bellen om nadere informatie...


zondag 22 februari 2015:
Zomaar waarom weet ik niet keek ik op mijn laptop naar facebook naar de overige berichten en zag een lief mailte van een nicht van mij die ik weet ik niet hoe lang we elkaar niet gezien hebben. Ze vond mij een hele knappe nicht. Heb haar meteen een mailtje gestuurd en toegevoegd.
Het deed mij heel veel want ze is de eerste van hele familie die via facebook mij benaderd. Mijn zus wil via FB geen contact, het laatste contact wat ik met haar had was zo wie zo in januari 2014 waarin ik alles vertelde en ik het antwoord krijg dat ze het de rest van de familie had verteld en iedereen het er moeilijk mee had. Nu jammer dan daar kan ik niet mee zitten.

maandag 23 februari 2015:
weer naar mijn wekelijkse sessie elektrisch epileren van een uur. Ik vind het verschrikkelijk om het weekend ongeschoren te moeten rondlopen, maar ik vind het wel een gaaf gezicht zondagavond om te zien dat het gebied waar geen grijze haartje meer groeien steeds groter wordt.

dinsdag 24 februari 2015:
Mijn klacht bij het hoofdkantoor van het Zilveren Kruis leverde de twee volgende mails op zou er nu echt iets positief veranderen, de chaos wordt n.l met de week groter en het kost mij steeds meer moeite het zelf nog bij te houden en bovendien verpest het mijn goede humeur soms.

Maar niet klagen alles voor het goed doel zal ik maar zeggen.

===================================
Van: basisverzekering@zilverenkruis.nl [mailto:basisverzekering@zilverenkruis.nl]
Verzonden: dinsdag 24 februari 2015 12:44
Onderwerp: Er is een klachtdossier voor u geopend


Goedemiddag mevrouw Andriessen,

Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Het gaat nog steeds niet goed met de verwerking van de nota's. Ik kan mij goed voorstellen dat u het meer dan zat bent.

Er is op 24 februari een klachtdossier voor u geopend
U noemde in de e-mail al dat u een klacht wilde indienen. Dit wordt nu voor u in gang gezet. Ik begrijp goed dat u een klacht indient. Ik zou zelf ook ontevreden zijn over de gang van zaken.

Ik heb uw e-mail toegevoegd aan het klachtdossier. De klachtbehandelaar neemt dan gelijk de nu nog niet goed verwerkte declaraties mee.

Wij proberen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen U wacht al lang op een oplossing. Ik kan mij dan ook wel voorstellen dat deze belofte nietszeggend is op dit moment. Toch wil ik u op het hart drukken dat wij zoeken naar de oplossing. De klachtbehandelaar gaat u hier verder over informeren.

Kan ik nog iets voor u doen?
Ik help u graag. Heeft u al op ZilverenKruis.nl gekeken?

Met hartelijke groet,
Zilveren Kruis Achmea
================================
en kort daarna nog een mail

=======================

Van: zka.klachten@achmea.nl [mailto:zka.klachten@achmea.nl]
Verzonden: dinsdag 24 februari 2015 14:00
Onderwerp: Ontvangstbevestiging

Kenmerk : xxxx xxxxxx

Beste mevrouw Andriessen,

Op 20 februari 2015 ontvingen wij uw melding via onze internetsite. U geeft aan dat u niet tevreden bent over onze service, of de service van één van uw zorgverleners. Wij nemen uw klacht op in ons klachtenregistratie systeem. Bewaar deze ontvangstbevestiging Deze ontvangstbevestiging bevat belangrijke informatie over wat er gebeurt met uw klacht en geeft u een overzicht van de eventuele verdere vervolgstappen die mogelijk zijn.

Wat mag u verder van ons verwachten?
Uw klacht wordt door de verantwoordelijke afdeling in behandeling genomen. De behandelaar van deze afdeling onderzoekt uw klacht en geeft u uiterlijk binnen 20 werkdagen na 20 februari 2015 een eerste inhoudelijke reactie. Mocht er meer tijd nodig zijn, dan informeert de behandelaar u hierover.

Herbeoordeling
Onze medewerkers proberen uiteraard om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het voorkomen dat u straks een antwoord ontvangt waarmee u het niet eens bent. U kunt dan een herbeoordeling bij ons aanvragen.

Komt u er samen met ons niet meer uit?
Dan kunt u uw klacht laten toetsen door de burgerlijk rechter of de Stichting Klachten en

Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). U kunt uw klacht schriftelijk aan de SKGZ voorleggen via

Postbus 291, 3700 AG te Zeist. Online kan dit via de website www.skgz.nl.

Heeft u vragen en/of aanvullingen, dan kunt u contact met ons opnemen via het e-mailadres

zka.klachten@achmea.nl of het telefoonnummer (071) 367 09 95. Wilt u dan het kenmerk van dit bericht vermelden?

Met hartelijke groet,

Zilveren Kruis Achmea

=====================================

woensdag 25 februari 2015:
Naar het diak ziekenhuis deze keer voor een oogonderzoek voor mijn vrouw. Moet mijn vrouw eerst allerlei vragen beantwoorden. Wist ze ons nieuwe mailadres niet meer. Roep ze hard, Engel zit er nu wel of geen puntje tussen dat nieuw mailadres. Roep ik hard terug ja hoor. Grappig de mensen in dewachtkamer een beetje kijken en hard praten op een vrouwelijke manier gaat me nog niet zo goedaf. Maar we kunnen er samen nu gelukkig om lachen om dit soort situaties.

donderdag 26 februari 2015:
Mijn laatste keer bij de logopediste. Een goed gesprek hebben we gehad, ik had haar bedankt voor alles en zei vond het reuze om met mij te werken.
Het enigste wat nog niet lukt en waarschijnlijk ook niet meer gaat lukken is dat gedoe door de telefoon maar ik laat dat achter mij. Ik moet en wil verder en ben tevreden met wat ik allemaal geleerd heb. Ik heb beloofd haar op de hoogte te houden van mijn operatie en zo, iets wat ze graag wilde.



Artikel links


Geplaatst op 01 maart 2015 08:32 en 822 keer bekeken



Deel dit artikel via:





_
R
eacties van leden


Je reactie
Naam   Gast
Reactie   
  _
Captcha_Beveiligingsvraag

Welk dier is dit?
_

Er zijn nog geen reacties gegeven.